rally v NS KNYAZI V GRYAZI

Ралі "KNYAZI V GRYAZI"

Третій етап Кубка України з моторалі (MRCU) Фінал

3-4 жовтня 2020р.

До змагань залишилося:


Мета.

Пропаганда, популяризація та розвиток мотоспорту в Україні, підвищення рівня майстерності мотоциклістів, пропаганда здорового способу життя та активного відпочинку, ознайомлення учасників і гостей з прекрасною природою та архітектурою Сіверщини.

Організація та проведення.

Загальну організацію заходу здійснює Новгород-Сіверська районна громадська організація «Княжий Град», і Новгород-Сіверська Міська Рада надалі «Організатор». Організатор здійснює підготовку траси, необхідні умови для спортсменів, суддів та глядачів, здійснює медичне та протипожежне забезпечення, офіційне відкриття і закриття, нагородження переможців. Дані змагання є першим єтапом Кубока України з моторалі. Детальніше про дану серію нижче.

Місце проведення.

Сумська область, Шостинський район, с. Пирогівка

Координати: 51.907547,33.236809


Попередня програма заходу:

П'ятниця 2 жовтня.

Субота 3 жовтня.

Неділя 4 жовтня.


Класи учасників:

Клас «Профі» - спортсмени, які мають високий рівень управління мотоциклом в умовах бездоріжжя

Клас «Експерт» - спортсмени, які мають середній рівень управління мотоциклом в умовах бездоріжжя, що не посідали призові місця в подібних заходах.

Клас «Аматор» - спортсмени, які мають низький рівень управління мотоциклом в умовах бездоріжжя.

Клас «Турендуро» - спортсмени, які мають будь-який рівень управління важким туристичним мотоциклом в умовах бездоріжжя.

Організатор залишає за собою право остаточного визначення спортсмена в той чи інший клас.

Класифікація мотоциклів по класам:

Клас «Профі» - мотоцикли тип хард-ендуро і мотокрос від 125 куб. 2т + 4т

Клас «Експерт»  - мотоцикли тип ендуро і мотокрос від 125 куб. 2т + 4т

Клас «Аматор» - мотоцикли типу ендуро (Джебел, Китайці тощо) до 200 куб. 2т, до 300 куб. 4т

Клас «Турендуро» - мотоцикли типу туристичного ендуро масою від 170 кг.

Траса змагань

02.10.2020 учасники запрошуються для ознайомлення з трасою, та вільні тренування. Траса являє собою коло довжиною 40 км, що складається з польових і лісових піщаних доріг з штучними і природними перешкодами, характерних для змагань з ралі. Вся траса розмічена і не вимагає навігаційних приладів.


Система заліку та організація заїздів.

Під час заїздів слідкувати за безпекою та додерженням правил учасниками буде система від компанії «Beacon» за допомогою GPS-трекерів

Проводяться окремі заїзди по класах з проміжним стартом в 1 хвилину.

Кількість кіл буде визначено за результатами реєстрації але, не менше:

На трасі є КП (контроль проходження), повна зупинка на якому на кожному колі обов'язкове, учасник повинен самостійно переконатися в фіксації його на кожному КП. У разі відсутності фіксації хоч на одному з КП, результати учасника анулюються.

Для участі потрібно:

Якісне захисне екіпірування, справний технічний стан мотоцикла, страховка - рекомендована для участі в змаганнях.

Вартість реєстрації - 600 грн. до 27.09.2020р. З 28.09.2020р. по 03.10.2020р. – 800 грн.

Внесок перераховувати на картку 5375 4141 1726 1932  з наступним повідомленням про оплату на т. +380662291591


Реєстраційна форма:


Участники 2020 року:

Номер Стартовий номер Клас ПІБ Мотоцикл Місто

Результати 2020 року:

Перший гоночний день

ТурендуроАматор ЕкспертПрофі
ТурендуроАматорЕкспертПрофі

Підсумкові результати

ТурендуроАматор ЕкспертПрофі
ТурендуроАматорЕкспертПрофі

Командний залік

Командний залік


Спонсори:





Організатори:


Партнери:

beacon
fmu

Місце проведення.

Сумська область, Шостинський район, с. Пирогівка

Координати: 51.907547,33.236809

Контакти:

Ралі "KNYAZI V GRYAZI"

Євген +380662291591


РЕГЛАМЕНТ КУБКА УКРАЇНИ З МОТО РАЛІ

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН НА 2020 РІК ЕТАПІВ-ЗМАГАНЬ КУБКА УКРАЇНИ З МОТО РАЛІ

1 етап: 27-28 червня Чернігівська обл.

2 етап: 01-02 серпня Черкаська обл.

3 етап: 03-04 жовтня Чернігівська обл.

В залежності від погодних умов та організаційних особливостей дати та місце проведення етапів-змагань можуть бути змінені.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Даний Регламент є керівним документом для всіх змагань, включених у залік кубка України з Мото Ралі на 2020 рік (далі – змагання).

1.2. Регламент містить додаткову інформацію щодо місця, дати проведення змагань-етапів, класи допущені до участі, особливості реєстрації учасників та іншу уточнюючу інформацію, що стосується проведення змагань на поточний рік. В разі необхідності внесення змін та доповнень у Регламент змагань щодо конкретного етапу – затверджується Додаток до Регламенту змагань (Бюлетень), де вказується програма змагання, довжина та характеристика траси змагання, а також інша уточнююча інформація.

1.3. Кубок проводиться в індивідуальному (по класах) та командному заліках.

1.4. Кубок України складається з етапів змагань, тривалістю два дні кожен.

2. УЧАСНИКИ

2.1. До участі у змаганнях допускаються спортсмени, які досягли 18 років, ознайомлені з правилами змагань, мають страховий поліс на суму не менше 10000грн., та водійське посвідчення категорії А.

Учасник віком до 18 років має мати з собою оригінал нотаріального дозволу від обох батьків на участь у змаганнях.

2.2. Учасники можуть брати участь у Кубку в індивідуальному заліку та входити до складу команд у заліку команд.

2.3. До участі у змаганні допускаються команди з довільної кількості спортсменів, але з наступними кількісними обмеженнями в одному окремому змаганні: не більше 5 екіпажів у кожному класі.

2.4. В одному змаганні, включеному у залік Кубку, кількість команд не обмежена.

2.5. Учасник змагання не має право змінювати команду протягом одного сезону змагань.

2.6. Учасники зобов'язані суворо виконувати вимоги Правил та Регламенту змагання.

2.7. Кількість учасників змагання не обмежується. Якщо кількість учасників більша, ніж можливості траси змагань з урахуванням безпеки, можливо проведення відбіркових заїздів.

3. ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ

3.1. Для участі в змаганнях учасники повинні подати заявку, яку Організатор розміщує у відкритому доступі на офіційній сторінці змагання, а також сплатити стартовий благодійний внесок.

Останній строк прийому заявок не пізніше, ніж за 5 дні до початку змагання.

Пізніше заявки приймаються на розсуд Організатора, без можливості вибору стартового номера, та зі збільшеним стартовим благодійним внеском.

3.2. Командна заявка подається тільки включаючи спортсменів вже заявлених згідно з п.3.1. та повинна включати в себе повний перелік прізвищ, імен, класи в котрих кожного заявлено.

3.3. Заявка, що не вміщує повної інформації або має неточні відомості відхиляється.

3.4. Організатор має право відмовити в прийомі заявки, з викладенням причин такої відмови, тільки після подання спортсменом заявки на участь у етапі-змаганні.

3.5. Організатор повинен відображати на сторінці попередню реєстрацію, в тому числі список по класах.

3.6. Фактом подання заявки учасник підтверджує знання усіх Правил та Регламенту, приймає встановлені умови без обмежень, зобов’язуються виконувати всі правила і вимоги Правил змагань.

4. КЛАСИ ДОПУЩЕНІ ДО УЧАСТІ У КУБКУ

4.1. Клас «Профі» - спортсмени, які мають високий рівень управління мотоциклом в умовах бездоріжжя.

4.2. Клас «Експерт» - спортсмени, які мають середній рівень управління мотоциклом в умовах бездоріжжя, що не посідали перші місця в подібних заходах.

4.3. Клас «Аматор» - спортсмени, які мають низький рівень управління мотоциклом в умовах бездоріжжя.

4.4. Клас «Турендуро» - спортсмени, які мають будь-який рівень управління важким туристичним мотоциклом в умовах бездоріжжя.

4.5. Організатор залишає за собою право остаточного визначення спортсмена в той чи інший клас.

5. НОМЕРИ

5.1. Бортові номери для ТЗ присвоюються учасникам під час проходження реєстрації.

5.2. Організатор має право надати учасникам право залишити за собою конкретний бортовий номер на сезон змагань. Для цього учасник повинен звернутися з усною або письмово заявою до організаторів

5.3. Бортові номери повинні закріплюватись попереду мотоцикла. При цьому в будь-яких випадках номер повинен мати практично вертикальне кріплення.

5.4. У будь-який момент змагання повна відсутність бортового номера змагання потягне за собою вимушену зупинку ТЗ до моменту поки зауваження щодо відсутності бортового номера не буде усунене на місці. При цьому «нейтралізація» часу який спортсмен вичерпав на усунення зауваження не проводиться.

5.5. Забороняється присутність на мотоциклі інших бортових номерів з іншого змагання.

6. РЕКЛАМА

6.1. Учасник змагання повинен розмістити на ТЗ обов'язкову рекламу до початку змагань.

6.2. Місця розтушування обов'язкової реклами повинна бути на зовнішній стороні мотоцикла та не затулятися від вільного обзору глядачами.

7. ПЕРЕВІРКИ ПЕРЕД СТАРТОМ

7.1. Кожен учасник, під час знаходження у передстартовій зоні та на трасі змагання, має буди екіпірований згідно Регламенту змагань. Виїзд на трасу учасника без обов’язкового відповідного екіпірування заборонено. Час усунення зауваження по екіпіровці не нейтралізується. Проїзд по трасі без надітого екіпірування пеналізується 60 хвилинами штрафу.

7.2. Виїзд з закритого парку без відповідного екіпірування заборонений.

7.3. В усіх інших зонах наявність екіпіровки – рекомендована.

7.4. Під час проходження траси, повинно бути включене світло фар.

8. ПОРЯДОК СТАРТУ

8.1. Проводяться окремі заїзди по класах. Можливі види стартів учасників, залежить від місця проведення кожного етапу:

- Спортсмени відповідно до результатів жеребкування в кожному класі мотоциклів шикують свої мотоцикли в одну або більше ліній. Двигуни заведені. Після подачі старту спортсмени починають рух по трасі.

- Старт Ле-Ман. Спортсмени відповідно до свого класу шикують свої мотоцикли в одну або більше ліній, самі спортсмени знаходяться на відстані від мотоциклів, в місці вказаному Організатором. Двигуни заглушені. Після подачі старту спортсмени біжать до своїх мотоциклів, заводять їх і починають рух по трасі.

8.2. Проміжний час старту між класами 1 хвилина.

8.3. Першим стартує клас «Профі», потім клас «Експерт», потім клас «Аматор», останні клас «Турендуро».

9. РУХ ПО ТРАСІ

9.1. Учасникам суворо забороняється виїжджати на трасу без дозволу Організатора в день змагань.

9.2. У разі самостійного виїзду техніки на трасу даний спортсмен знімається зі змагання.

9.3. За оптимізацію траси («OUT OF TRACK») спортсмена буде пеналізовано наступним чином:

- максимально допустимий час + 120 хвилин штрафу. Кількість метрів з обох сторін визначеної траси, що будуть вважатися «OUT OF TRACK», визначається Регламентом на кожному етапі змагання, залежно від конфігурації траси.

9.4. Робити обгін дозволено тільки з урахуванням безпеки спортсмена, що випереджається. Навмисне блокування проїзду учасників змагання або перешкоди обгону – забороняється під загрозою виключення зі змагань на розсуд Організатора.

9.5. Контактна боротьба заборонена. За неспортивне ведення боротьби на трасі спортсмен карається аж до виключення зі змагання.

9.6. Претензії від учасників змагання з питань порушення іншими учасниками п. 9.4-9.5. приймаються лише за наявності відеопідтвердження.

9.7. Тренування у районі, визначеному Організатором як зона змагання, протягом 7 днів до початку змагання проводиться лише з дозволу Організатора. За порушення, спортсмену за рішенням Організатора, може бути відмовлено у участі у змаганні.

9.8. Спортсменам суворо забороняється рухатися по трасі в протилежному напрямку. За рух по трасі в протилежному напрямку ходом вперед – зняття зі змагання.

9.9. Для підвищення безпеки проходження траси, вздовж траси, Організатор може встановлювати відповідні попереджувальні знаки згідно Регламенту.

9.10. Траса змагань може мати штучне або природне огородження. Траса маркується спеціальними знаками та покажчиками руху. Учасникам на розсуд організатора може надаватися дорожня книга або трек траси для приладів GPS. На трасі можуть бути передбачені зони контролю швидкості, а також контрольні пости. Зразки умовних позначень надаються в Регламенті змагання.

10. ОФІЦІЙНІ СИГНАЛИ

10.1. Офіційні сигнали під час руху учасників по трасі подаються маршалами за допомогою сигнальних прапорів.

10.2. Учасники обов'язково зобов'язані виконати зазначені ними сигнали.

10.3. За невиконання вимог сигнальних прапорів, учасники караються за рішенням Організатора пеналізацією, 120 хвилин штрафу або виключенням зі змагання.

10.4. Значення прапорів:

10.4.1. Червоний прапор - «Негайно зупинитися!»;

10.4.2. Жовтий прапор (нерухомий) - «Увага! Небезпека! Зменшити хід!»;

10.4.3. Жовтий прапор (розмахування) - «Серйозна небезпека! Зменшить хід! Бути готовим до зупинки!»;

10.4.4. Прапор в чорно-білу клітинку - «Фініш».

10.5. Обгін безпосередньо біля маршала з робочим жовтим прапором – заборонено.

11. ДОЗАПРАВКА, СЕРВІС ТА ДОПОМОГА

11.1. Дозаправка допускається тільки в зонах обслуговування, зазначених Організатором або комерційних АЗС.

11.2. Дозаправка ТЗ повинна здійснюватися тільки в заправних зонах, визначених Організатором.

11.3. За куріння в зоні дозаправки учасника, або використання відкритого вогню спортсмен знімається зі змагання.

11.4. Учасники суворо зобов'язані проводити дозаправку мотоцикла при вимкненому запаленні та не працюючому двигуні. У разі порушення – зняття зі змагання.

11.5. Протягом всього змагання, спортсмену дозволено проводити ремонт своїми силами, а також за допомогою інших учасників.

11.6. Нейтралізація спортсмену часу, який він вичерпав на дозаправку та ремонт не проводиться.

11.7. Учасник, який надав допомогу іншому учаснику, під час падіння або для прибирання мотоцикла за канал траси, для безпеки змагання, час витрачений на надання даної допомоги нейтралізується після надання клопотання від учасника. Нейтралізується час витрачений на надання допомоги травмованим особам так само.

11.8. Буксирування мотоцикла по каналу траси іншими особами (в любий бік) дозволяється тільки після закінчення заїзду, коли буде оголошено про дозвіл на евакуацію. Буксирування мотоцикла під час заїзду допускається тільки іншим учасником даного заїзду і тільки по напрямку руху заїзду.

12. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ

12.1. Учасники обов'язково зобов'язані, при загрозі життю та здоров'ю собі або іншій людині, негайно припинити змагання і прийняти всі можливі дії для попередження інших людей про небезпечну ситуацію, а також сповістити про ситуацію організаторів або маршалів безпеки, або інших офіційних осіб змагання.

12.2. Учасники зобов'язані вміти надати першу медичну допомогу в межах необхідних ПДР.

12.3. Учасники зобов'язані прийняти всі можливі дії для запобігання травмуванню себе та інших осіб.

12.4. Учасники зобов'язані слідувати між бівуаком, передстартової і фінішної зонах суворо за маршрутами вказаними Організатором.

12.5. Максимальна швидкість пересування у бівуаку, передстартової і фінішної зонах не повинна перевищувати 20 км / год. За перевищення швидкості Організатор змагання має право пеналізувати учасника 10 хвилинами часу.

12.6. Якщо учасник залишає свій мотоцикл, то він повинен розташовувати ТЗ за каналом траси так, щоб його могли добре бачити інші проїжджаючі спортсмени, а також він не перешкоджав змаганням знаходячись у каналі траси.

12.7. У цьому випадку він повинен негайно сповістити найближчу офіційну особу змагання про залишення свого ТЗ, вказавши місце, причини та умови його залишення.

13. НАГОРОДИ ТА ПРИЗИ

13.1. Кубками та дипломами нагороджуються учасники, які посіли 1, 2, 3 місця у кожному заліковому класі.

13.2. Перелік інших призів може визначатися особисто спонсорами змагань.

13.3. Вручення нагород відбувається згідно програми змагань.

13.4. Присутність усіх спортсменів на нагородженні обов’язкова.

14. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ БАЛІВ.

РОЗПОДІЛ МІСЦЬ

14.1. Після кожного етапу-змагання, включеного у залік Кубку встановлюється наступна класифікація:

- класифікація спортсменів у кожній заліковій групі (при умові, що в ній допущено три і більше ТЗ);

- класифікація командного результату серед команд;

14.2. Порядок нарахування балів за таблицею:

місце1234567
бали2017151311109
місце891011121314
бали8765432

14.2.1. З 15-го місця та далі учасники отримують по 1 балу.

14.2.2. За повне проходження кожного дня змагань кожному учаснику нараховується +1 бал.

14.2.3. Бали у класах нараховуються якщо в класі три і більше учасників.

14.3. Бали нараховується за кожен етап змагання. Для визначення зайнятого місця використовується час фактично витрачений учасником для проїзду спецділянок разом за перший та другий день змагань з урахуванням наявного часу пеналізації (найменший час вважається найкращим).

14.4. Якщо, з форс-мажорних обставин, Організатор припинив змагання, бали нараховуються тільки за підсумком часу пройдених спецділянок.

14.5. Фінал кубку проводиться шляхом підрахунку остаточних результатів за підсумками виступів учасників в усіх змаганнях-етапах, включених у залік чемпіонату, з оформленням Фінального протоколу Кубка за підсумками року.

14.6. Звання Володаря Кубка України з Мото Ралі серед учасників у заліковому класі визначаються за найбільшою сумою балів, набраних учасниками на всіх змаганнях, включених у залік Кубка.

14.7. Якщо учасники при остаточній класифікації в класі набрали однакову кількість балів, то першість визначається за більшістю кращих місць в класі, зайнятими на етапах. У випадку нової рівності, порівнюються місця в класі на останньому змаганні в якому конкуренти приймали участь разом.

14.8. Звання Срібного призера та Бронзового призера Кубка України з Мото Ралі у заліковому класі присвоюється учасникам, які посіли відповідно друге та третє місце згідно розрахунку результатів.

14.9. Бали в командний залік на кожному етапі серед команд нараховується сумарно виходячи з:

- за зайняте 1 місце в класі учасник приносить в командний залік 5 балів;

- за зайняте 2 місце в класі учасник приносить в командний залік 3 бали;

- за зайняте 3 місце в класі учасник приносить в командний залік 2 бали;

- за зайняте 4 та всі інші місця, учасник приносить в командний залік 1 бал.

Якщо на етапі команди набирають однакову кількість балів, краще місце на етапі визначається за кращими місцями зайнятими учасниками відповідних команд.

14.10. Звання Володаря Кубка України з Мото Ралі серед команд визначається по найбільшій сумі балів, набраних ними на всіх змаганнях. При рівності балів першість визначається за кращим місцем, зайнятих командою на всіх змаганнях, включених у залік Кубка. У випадку нової рівності, до уваги беруться наступні кращі місця. При подальшій рівності – порівнюються результати на останньому (передостанньому) етапі Кубка.

14.11. Звання Срібного призера та Бронзового призера Кубка України з Мото Ралі серед команд, присвоюється командам, які посіли відповідно друге та третє місця.

14.12. Кубок України у командному заліку вважається таким, що не відбувся, якщо в ньому взяли участь менше 3 команд.

14.13. Особисті результати спортсменів по класам після завершення змагання розміщуються на офіційній дошці оголошень та на офіційній сторінці змагань.

15. КЛАСИФІКАЦІЯ МОТОЦИКЛІВ ТА ВИМОГИ ДО НИХ

15.1. До участі допускаються мотоцикли будь-якого типу. Мотоцикл повинен перебувати в справному технічному стані, мати працююче головне світло, задній габарит/стоп-сигнал та покришки з розвиненими грунтозацепами. Технічний стан мотоциклів перевіряється технічним комісаром під час реєстрації учасників.

15.2. В залежності від місця проведення етапу і вимоги Організатора окремого етапу кубку, учасникам необхідно самостійно підготувати дроти постійного живлення (+) і (-) для підключення GPS-трекера, а також передбачити місце для його установки. Встановлювати GPS-трекер буде відповідальний фахівець при проходженні технічної перевірки. Габаритні розміри GPS-трекера: 29х29х52мм. При цьому установка під сидіння або під металеві предмети з перекриттям небесної сфери не допускається.

15.3. Після реєстрації зміна транспорту заборонена. Спортивні номера організатор видає спортсменам під час реєстрації.

15.4. Класифікація мотоциклів по класам:

Клас «Профі» - мотоцикли тип хард-ендуро і мотокрос від 125 куб. 2т + 4т

Клас «Експерт» - мотоцикли тип ендуро і мотокрос від 125 куб. 2т + 4т

Клас «Аматор» - мотоцикли типу ендуро (Джебел, Китайці тощо) до 200 куб. 2т, до 300 куб. 4т

Клас «Турендуро» - мотоцикли типу туристичного ендуро масою від 170 кг.

15.5. Організатор залишає за собою право остаточного визначення мотоцикла в той чи інший клас.

16. ПРОХОДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЇ ТА ПЕНАЛІЗАЦІЇ.

16.1. На трасі є одне або кілька КП (контроль проходження), повна зупинка на яких на кожному колі обов'язкове, учасник повинен самостійно переконається про фіксацію його на кожному КП. У разі відсутності фіксації хоч на одному з КП, результати учасника анулюються.

16.2. На проходження траси кожного дня (етапу), учасникам всіх класів дається фіксований час. Після граничного часу, учасникам, які не пройшли відведену дистанцію, буде зафіксований результат з часом який був відведений для подолання дистанції + 30 хвилин за кожне не пройдене коло відведене для даного класу. (Наприклад: організатор виділяє 5 годин на проходження всієї траси/кіл, учасник з класу експерт проїхав тільки 3 кола з 5 необхідних для його класу. Результат: 5годин + 30хв +30хв.)

16.3. Всі учасники, які пройшли реєстрацію на кожному конкретному етапі і які мають стартовий номер, допускаються до другого дня змагань, не залежно від того, пройшли чи не пройшли всю трасу першого дня, чи приймали вони участь в першому дні змагань.

Отже для покращення своїх результатів/часу на даному етапі участь у всіх днях етапу не тільки дозволяється але і необхідна. (Наприклад: учасник класу експерт, що вище - другий день змагань закінчує з 2 місцем за день з часом проходження траси 3 години. Результат: 5год + 30хв +30хв +3год і з цим часом посідає наприклад 4 місце, а це приносить йому бали в залік кубку. Бали: 14 балів ( за 4 місце 13 балів, 1 день – 0 балів, 2 день + 1 бал). Час за два дні дає можливість зайняти вище місце на етапі ніж учасники, які не закінчили проходження траси, а також набрати бали щоб наблизитися і стати Володарем Кубку. Отже наш учасник інші етапи проходить ще з кращими результатами і перед нами Володар Кубку України з Мото Ралів класі експерт. Віват!)

16.4. На трасі передбачена спецділянка (СУ) з штучними і природними перешкодами, проходження якої для всіх учасників на розсуд Організатора етапу обов'язково чи необов'язково.

16.5. На трасі є ділянки з обмеженням швидкості позначені як зона DZ. Перевищення швидкості в зоні обмеження, карається 1 хвилина за кожен км / год. перевищення.

17. УМОВНІ ПОЗНАЧЕННЯ

MOTORANCHO

На кожному окремому етапі змагання, можуть бути передбачені додаткові умовні позначення в залежності від особливості конфігурації траси та місцевості.